Najlepszy rzecznik kopalni? Zadowolony pracownik
Nie od dziś wiadomo, że najlepszymi rzecznikami swojej firmy są jej zadowoleni pracownicy. Dlatego dialog, wymiana informacji i otwartość na potrzeby załogi, są ważnymi czynnikami kształtującymi wizerunek przedsiębiorstwa. Dyckerhoff Polska jest przykładem spółki, której filozofia działania opiera się na zrównoważonym rozwoju, łączącym interesy lokalnej społeczności, pracowników i ochronę środowiska naturalnego.
Szczególnym priorytetem jest poprawa warunków i bezpieczeństwa pracy zatrudnionych pracowników. Mając to na uwadze, przez ostatnie dwa lata zacieśniono współpracę z Państwową Inspekcją Pracy, by eliminować potencjalne zagrożenia i zapobiegać niebezpiecznym zdarzeniom. W tym celu prowadzono wspólne projekty, w które zaangażowano pracowników różnych szczebli i pionów oraz związki zawodowe. Duży nacisk położono także na przepływ informacji w przedsiębiorstwie. Firma wydała specjalne Vademecum Pracownika, w którym zawarła kodeksy koncernowe, system informowania, regulamin pracy przedsiębiorstwa i przepisy dotyczące równego traktowania w zatrudnieniu. Wszystko to służy nie tylko zapoznaniu się z przepisami obowiązującymi w firmie, ale także głębszemu zrozumieniu zasad i filozofii i działania przedsiębiorstwa i identyfikowaniu się z nimi.
Fot. Photogenica.pl