Minerals Mining Group zmienia nazwę
Minerals Mining Group, polska spółka wykorzystująca innowacyjne rozwiązania w branżach kamieniarskiej i wapienniczej, po ośmiu latach istnienia zmienia nazwę i identyfikację wizualną, by zaznaczyć wejście w nowy etap swojego rozwoju.
– Od samego początku naszego istnienia stawiamy na innowacyjność w tych relatywnie tradycyjnych branżach. W ciągu kilku lat działalności staliśmy się widocznym podmiotem na rozdrobnionym rynku. Mamy świeże spojrzenie. Chcieliśmy, aby znalazło to odzwierciedlenie w nazwie i logo spółki przy jednoczesnym zachowaniu w nowej identyfikacji elementów naszej historii – mówi Zbigniew Rybakiewicz, prezes spółki. – Odświeżenie nazwy czy zmiana znaku graficznego to nie wszystko. Zbudowaliśmy też od podstaw nowy serwis internetowy www.grupammg.pl, który w atrakcyjny i czytelny graficznie sposób opowiada o naszej ofercie w zakresie produktów wapienniczych i kamienia dekoracyjnego. Planujemy również uruchomienie innowacyjnego narzędzia do sprzedaży on-line – dodaje.
Dotychczasową nazwę Minerals Mining Group zastępuje wywodzący się z niej skrót MMG, który po pierwsze jest ukłonem w stronę klientów i kontrahentów przyzwyczajonych do starej nazwy spółki, a po drugie – nie kojarzy się już wyłącznie z podstawową gałęzią jej aktywności, czyli wydobyciem. Dodatkowym atutem nowej nazwy jest jej prostota
i zapamiętywalność.
Nowy znak graficzny zachowuje dotychczasowe barwy spółki, czyli kolory: pomarańczowy i szary (w alternatywnej wersji logo), ale wyraźniej nawiązuje do charakteru jej działalności.
– Tworząc nowy znak, inspirowaliśmy się blokiem skalnym, czyli surowcem stojącym w centrum aktywności spółki. Trzy równoległe linie na jego górnej powierzchni to nacięcia pozostawione przez tzw. trak linowy, czyli zaawansowaną technologicznie maszynę, która za pomocą diamentowych linek tnie bloki na pojedyncze płyty – mówi Łukasz Chojecki, partner TAILORS Group, agencji PR obsługującej grupę MMG. – W ten sposób nowe logo nie tylko dobrze oddaje specyfikę działalności spółki, lecz także podkreśla fakt, że wykorzystuje ona najnowocześniejsze rozwiązania i technologie – tłumaczy.
Spójna identyfikacja stworzy czytelną strukturę grupy i pozwoli łatwo zdefiniować zakres działalności poszczególnych podmiotów, których wspólnym elementem będzie też nowe logo.
Źródło i fot.: informacja prasowa