CEMEX uruchomi platformę cyfrową dla klientów
CEMEX ogłosił, że przyczynia się do zmiany światowej branży materiałów budowlanych poprzez uruchomienie CEMEX Go, w pełni zintegrowanej platformy cyfrowej dedykowanej dla klientów. CEMEX Go, jako rozwiązanie dostępne jest na wielu urządzeniach. Zapewnia bezproblemową obsługę podczas: składania zamówień, śledzenia na żywo dostaw oraz zarządzania fakturami i płatnościami za zamówione produkty CEMEX, w tym cement workowany i luzem, beton towarowy, kruszywa i inne. CEMEX Go dostarcza w czasie rzeczywistym szczegółowych informacji, których klienci potrzebują, aby pracować efektywniej, umożliwiając im większą kontrolę nad swoimi przedsiębiorstwami.
Fernando A. Gonzalez, Prezes Zarządu CEMEX, powiedział:
Dzisiejsze wydarzenie jest kulminacją pierwszego kroku tej strategicznej inicjatywy i ciężkiej pracy wielu osób w całej naszej organizacji. Jest to również świadectwo naszego zorientowania na Klienta i nieustannej koncentracji na ciągłych innowacjach i usprawnianiu. CEMEX Go zapewnia naszym Klientom jeszcze lepszą obsługę niż dotychczas. To jedyna tego rodzaju platforma obecnie oferowana w naszej branży.
F. A. Gonzalez kontynuował:
CEMEX Go przybliża nas do naszych Klientów dzięki temu, że stajemy się szybsi, bardziej transparentni i wydajni, co pozwoli zwiększyć produktywność i stworzyć nowe możliwości wzrostu dla naszych Klientów i dla nas. CEMEX Go przyczynia się do odnoszenia sukcesów przez naszych Klientów na dzisiejszym szybkim i dynamicznym rynku.
Na początku bieżącego roku CEMEX uruchomił jednostkę innowacji i venture capital, CEMEX Ventures. Skupia się ona na angażowaniu startupów, przedsiębiorców, uczelni wyższych i innych interesariuszy, którzy mają kształtować przyszły ekosystem budowlany poprzez stawianie czoła głównym wyzwaniom branży. Podstawowe działania CEMEX Venture wzbogacą ciągły rozwój CEMEX Go, ponieważ dodają one funkcjonalności, tworzące jeszcze większą wartość dla klientów.
CEMEX Go to w pełni cyfrowy zestaw usług, które pomogą klientom uzyskać więcej w krótszym czasie, poprzez uproszczenie i usprawnienie ich interakcji z firmą CEMEX. Zmniejszą administracyjne obciążenia klientów i zapewnią im więcej czasu na bardziej strategiczne działania biznesowe. Korzystając z platformy, klienci będą mogli pracować w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą wielu urządzeń. Dzięki CEMEX Go zyskają możliwość przeglądania historii transakcji, śledzenia swoich dostaw w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywania natychmiastowego powiadomienia o statusie zamówienia, dokonywania korekt w swoich zamówieniach oraz posiadania pełnego i przejrzystego wglądu do wszystkich potrzebnych informacji. Z CEMEX Go klienci będą mogli zrobić w ciągu kilku minut to, co wcześniej zajmowało im godziny.
W listopadzie 2017 r. platforma CEMEX Go zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku. Wdrożenie w pozostałych regionach odbędzie się w 2018 roku, zmieniając sposób, w jaki CEMEX prowadzi działalność na całym świecie.
Komentarze