Nowy Dyrektor Generalny Sprzedaży Cementu i B2B / B2C Lafarge w Polsce
Maciej Sypek został nowym Dyrektorem Generalnym Sprzedaży Cementu i B2B/B2C Lafarge w Polsce. Od 12 lat związany jest z firmą, przede wszystkim w obszarach wsparcia technicznego, badań i rozwoju, sprzedaży oraz marketingu. Obecnie Maciej Sypek będzie rozwijać nową strategię sprzedaży opartej na innowacjach oraz zaawansowanym doradztwie technicznym.
Przed powołaniem na stanowisko Dyrektorem Generalnym Sprzedaży Cementu i B2B/B2C Maciej Sypek pełnił funkcje m.in. Kierownika ds. Kluczowych Klientów oraz Kierownika Segmentu B2B/B2C. Stworzył w Lafarge krajowy dział wsparcia technicznego oraz Centrum Obsługi Reklamacji. Od 2017 do 2019 roku, jako Dyrektor Marketingu Technicznego, kierował pracą zespołów odpowiedzialnych za działalność badawczo-rozwojową, wsparcie techniczne oraz obsługę reklamacji.
- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu w Lafarge dobrze rozumiem branżę, specyfikę prowadzenia naszego biznesu oraz potrzeby naszych klientów. Jestem przekonany, że przyczyni się to do skutecznego wdrażania innowacji w branży materiałów budowlanych. Stworzymy w ten sposób wartość dodaną dla naszych Klientów, których zaufanie jest dla Lafarge niezmiennym priorytetem – powiedział Maciej Sypek, nowy Dyrektor Generalny Sprzedaży Cementu i B2B/B2C w Lafarge w Polsce.
Komentarze