Piłkarski mistrz świata ambasadorem Schüttflix: Łukasz Podolski nową twarzą start-upu logistycznego
- Legenda futbolu – Łukasz Podolski – został nową twarzą marki Schüttflix. Jako ambasador marki będzie wspierał działania promujące firmę w Polsce oraz na innych rynkach europejskich.
Łukasz Podolski i Schüttflix - idealne dopasowanie
Platforma logistyczna Schüttflix, która cyfryzuje i optymalizuje proces zamawiania materiałów sypkich przez firmy z sektora budownictwa, jest dostępna w Polsce, Czechach i Austrii od lipca tego roku. Obecność na nowych rynkach poza Niemcami jest ważnym strategicznym krokiem w biznesie Schüttflix. “Firma wciąż też intensywnie rozwija swój biznes w Niemczech. Jednocześnie widzimy, że inne kraje mają ogromny potencjał do cyfryzacji procesów. Chcemy wykorzystać ten potencjał i stać się wiodącą platformą logistyczną dla budownictwa w Europie – mówi Christian Hülsewig, dyrektor generalny i założyciel Schüttflix.
„Silni, zaangażowani partnerzy o odpowiedniej mentalności biznesowej mają kluczowe znaczenie dla sukcesu. Lukas ma udokumentowane międzynarodowe osiągnięcia w najlepszych ligach piłkarskich, odnosił sukcesy w Anglii, we Włoszech, w Turcji. Twardo stąpa po ziemi i jest uwielbiany przez fanów. Jednocześnie odnosi sukcesy także poza boiskiem. Dlatego Lukas idealnie pasuje do całego zespołu i cieszymy się, że jest teraz częścią naszej rodziny Schüttflix”.
Komentując współpracę, Łukasz Podolski, który na niemieckim rynku jest współwłaścicielem m.in. sieci restauracji, powiedział:
„Jeśli zespół i pomysły są świetne, można osiągnąć coś wielkiego. Tego nauczyłem się z moich biznesów. Oprócz krwi, potu i łez niezbędne jest ciągłe upraszczanie skomplikowanych procesów. A Schüttflix został stworzony, by upraszczać pracę budowlańców. A co może być fajniejszego dla budowlańca niż zamawianie ton piasku lub żwiru tak łatwo jak zamawia się pizzę”.
Informacje o Schüttflix – internetowej platformie logistycznej dla branży budowlanej
Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys oraz firmy transportowe. Wystarczy kilka kliknięć w aplikacji, aby przedsiębiorca mógł porównać ceny i bezpośrednio zamawiać materiały sypkie wraz z usługą dostawy. Pozwala to zaoszczędzić dostawcom oraz odbiorcom materiałów wiele czasu i pieniędzy a dostawcom i przewoźnikom rozszerzyć grono klientów.
Swoim partnerskim firmom transportowym Schüttflix umożliwia optymalizację planowania tras, zmniejszając liczbę pustych przebiegów, a tym samym przyczyniając się do realizacji celów ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Ponadto Schüttflix wspiera wszystkich swoich partnerów w optymalizacji i cyfryzacji ich procesów transakcyjnych, wykorzystując dane o statusie zamówień w czasie rzeczywistym oraz opierając się na elektronicznym obiegu dokumentów, takich jak faktury, dokumenty dostawy i kwity wagowe.
Firma została założona w Niemczech w 2018 r. przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft w Seattle oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela Hagedorn Group. W 2021 roku Schüttflix osiągnął obroty w wysokości 50 mln euro i zgromadził na platformie około 9 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. firma rozszerza swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.
https://schuettflix.com/pl/pl/
Komentarze