Partner serwisu
15 października 2014

Finał konkursu POWER CONCRETE 2014

Kategoria: Cement i wapno

Podczas kolacji powitalnej DNI BETONU – na oczach 850 osób – rozegrano finał III edycji konkursu Power Concrete 2014. Zwyciężył zespół technologów w składzie Jakub Augustyn, Krzysztof Wrzecion, Przemysław Pudlik, Arkadiusz Smętek z firmy MAPEI Polska.  Zwycięzcy odebrali gratulacje i czek na 7500 zł ufundowany przez Stowarzyszenie Producentów Cementu.

Finał konkursu POWER CONCRETE 2014

A oto miejsca poszczególnych zespołów po zakończeniu finału konkursu:

Jakub Augustyn, Krzysztof Wrzecion, Przemysław Pudlik, Arkadiusz Smętek – Mapei Polska
Damian Dziuk, Marzena Dziewic, Kamil Gębusia, Artur Golda – Centrum Technologiczne Betotech z Dąbrowy Górniczej
Patryk Ślęczka, Mateusz Bek, Przemysław Jelonkiewicz, Maciej Foder – Cemex Polska, Zespół Jakości i Technologii Betonu w Krakowie
Paweł Madej, Adrian Sowa, Wiesław Kwiecień i Jacek Nieckarz – Lafarge Cement, Centrum Badania Betonów Małogoszcz
Cyprian Pełczyński, Piotr Wołoszynek, Damian Klamka, Marcin Galusek, Andrzej Jastrzębski – Stachema Polska ze Świdnika

Nagrody dla zwycięzców wręczali: Andrzej Ptak – przewodniczący Stowarzyszenia Producentów Cementu, prof. Jan Deja – dyrektor biura SPC oraz prof. Jacek Śliwiński – przewodniczący jury konkursu. Pula nagród pieniężnych w konkursie wynosiła 15000 zł.

Finaliści otrzymali także darmowy wstęp do Flyspot – tunelu aerodynamicznego. – Flyspot to dowód na to, że beton pozwala na realizowanie marzeń. Pomysłodawca tunelu – Michał Braszczyński pracuje dla Stowarzyszenia Producentów Cementu. Z jego ręki powstało wiele wspaniałych zdjęć obiektów betonowych – mówił prof. Jan Deja.

Michał Braszczyński dodał, że betonowa bryła obiektu pozwoliła na stłumienie wibracji tunelu, a betonowa architektura, którą stworzyli Lewicki i Łatak Architekci przykuwa uwagę. – W opinii ludzi latających w tunelach aerodynamicznych nasz jest najlepszym i najładniejszym na świecie – mówił Michał Braszczyński.

Zwycięzcom i finalistom gratulujemy. – Ideą konkursu Power Concrete jest pokazanie roli technologa w procesie produkcji betonu – tłumaczył Zbigniew Pilch, szefa marketingu Stowarzyszenia Producentów Cementu. Podczas kolacji wystąpił zespół Thomasa Grotto.

 

Źródło: http://www.polskicement.pl

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ