Już 10 000 klientów na świecie korzysta z CEMEX Go
CEMEX, S.A.B. de C.V. ogłosił, że zasięg platformy cyfrowej CEMEX Go to już prawie 25 proc. klientów firmy na całym świecie. Nowa, cyfrowa forma współpracy z dostawcą materiałów budowlanych stała się udziałem ponad 10 000 klientów na trzech kontynentach.
Firma nieustannie rozwija platformę CEMEX Go w oparciu o opinie klientów, dodając nowe funkcjonalności. Dzięki analizie i zwiększeniu użyteczności platformy klienci otrzymują bardziej spersonalizowane usługi, co zwiększa ich efektywność operacyjną i konkurencyjność, jednocześnie generując większą wartość dla swoich firm oraz ich odbiorców.
Dla mnie, jako klienta, bardzo ważna jest możliwość właśnie takiej interakcji z firmą, którą platforma CEMEX Go zapewnia w szybki i skuteczny sposób. Jest to doskonałe rozwiązanie- powiedziała Marcela Guajardo z firmy Blokasa, użytkowniczka CEMEX Go w Meksyku.
CEMEX Go wyznacza nowy standard, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć cel, jakim jest ponad 10 000 zadowolonych klientów, korzystających z CEMEX Go po siedmiu miesiącach od uruchomienia- powiedział Fernando A. González, Prezes Zarządu CEMEX. -Chcemy być nadal liderem transformacji cyfrowej w naszej branży, stosując najnowsze technologie z korzyścią dla wszystkich naszych klientów na całym świecie.
CEMEX Go jest zdecydowanie świetnym rozwiązaniem, które znacznie poprawia pracę zespołom projektowym oraz osobom odpowiedzialnym za zamówienia i fakturowanie - powiedział Mike Sprecher z firmy Nibbi Concrete, użytkownik CEMEX Go w Stanach Zjednoczonych.
CEMEX Go jest obecnie dostępny w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dzięki wdrożeniu narzędzia w najbliższych tygodniach w kolejnych krajach, CEMEX zapewni jego dostępność w połowie krajów, w których działa firma. Do końca 2018 roku aplikacja CEMEX Go będzie dostępna na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, obsługując ponad
45 000 klientów.
CEMEX Go oferuje w pełni cyfrowy zestaw usług, który umożliwia klientom wykonywanie większej ilości zadań w krótszym czasie, upraszczając oraz usprawniając ich transakcje i interakcje z CEMEX. Platforma zmniejsza również obciążenia administracyjne klientów, dając im więcej czasu na skoncentrowanie się na bardziej strategicznych sprawach biznesowych. Dzięki CEMEX Go klienci mogą wchodzić w interakcję z CEMEX w każdej chwili, z każdego miejsca za pomocą różnych urządzeń.
CEMEX Go w pełni obejmuje całą „podróż klienta”
Dzięki platformie klienci mogą składać zamówienia, przeglądać historię swoich transakcji, śledzić dostawy w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swojego zamówienia, dokonywać korekt w zamówieniach oraz mieć pełny i przejrzysty wgląd do wszystkich informacji, niezbędnych do lepszego zarządzania swoją firmą. Dzięki temu będą mogli zrobić w kilka minut to, co wcześniej zajmowało im wiele godzin.
CEMEX przeprowadza globalną transformację cyfrową przy wsparciu swoich wieloletnich partnerów: IBM oraz NEORIS. CEMEX czerpie również z fachowej wiedzy obu firm, najnowszych innowacji, w tym w zakresie usług IT, aby dostarczać przełomowych rozwiązań udoskonalających obsługę Klienta.
Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.
Komentarze