Dialog na torach
Prócz wprowadzenia nowego systemu, jakie wyzwania w zakresie transportu i logistyki kruszyw oraz cementu czekają Górażdże w 2014 r.?
Nowy system jest dla nas niewątpliwie największym wyzwaniem głównie dlatego, że to bardzo pilotażowe wdrożenie nie tylko w Polsce, ale w całej Gupie HeidelbergCement. Dotychczas tylko w dwóch krajach Grupy – Wielkiej Brytanii i Australii – działa podobne rozwiązanie, ale jedynie w zakresie optymalizacji transportu kruszyw i betonu. Korzystając z tego systemu, jako pierwsi będziemy przewozić cement. Spoczywa więc na nas duża odpowiedzialność.
Ponadto pracujemy nad uruchomieniem portalu internetowego dla naszych klientów, z wykorzystaniem którego mogliby składać zamówienia i śledzić wszystkie dostawy, jakie będziemy dla nich realizować. Portal ma docelowo dostarczać wszelkich informacji o statusach współpracy między nami. Również i ten projekt w Grupie Heidelberg zamierzamy wdrożyć jako pierwsi. Mamy nadzieję, że do końca roku uda nam się ruszyć z tym rozwiązaniem.
Rozmawiała Sabina Szewczyk